SPECIALŪS REIKALAVIMAI NAUJOSIOS AKMENĖS KAIMIŠKOSIOS SENIŪNIJOS PADĖJĖJO PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Darbuotojas, einantis Seniūnijos padėjėjo pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu
laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;
žinoti ir savo darbe vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, ir kitais teisės aktais, Akmenės rajono savivaldybės tarybos sprendimais, Akmenės rajono Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais;
išmanyti Dokumentų rengimo bei Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, teisės aktų rengimo tvarką, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu arba lygiavertėmis programomis.
NAUJOSIOS AKMENĖS KAIMIŠKOSIOS SENIŪNIJOS PADĖJĖJO PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
Seniūno padėjėjo pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
vadovaudamasis Dokumentų rengimo taisyklėmis rengia seniūno įsakymus veiklos, personalo, atostogų klausimais;
įgyvendinant Seniūnijos veiklos funkcijas, rengia raštus, pažymas, leidimus ir kitus dokumentus fiziniams ir juridiniams asmenims;
Lietuvos Respublikos notariato įstatymo, Civilinio kodekso ir Vietos savivaldos įstatymo nustatyta tvarka rengia dokumentus, reikalingus notariniams veiksmams atlikti;
pagal Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles tvarko Seniūnijos dokumentus, formuoja bylas, sudaro ir su Šiaulių regiono valstybės archyvu derina dokumentacijos planus, bylų apyrašus ir kt. archyvinius dokumentus;
veda ir tvarko su personalo valdymo funkcijomis susijusius dokumentus;
atlieka gyventojų gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitos tvarkymo funkciją Seniūnijoje;
vykdo viešuosius pirkimus ir tvarko viešųjų pirkimų dokumentaciją;
veda palaidotų asmenų Seniūnijos kapinėse apskaitą;
tvarko Seniūnijos socialinių būstų dokumentaciją;
registruoja dokumentus Savivaldybės administracijos dokumentų valdymo sistemoje;
atlieka paskesniąją finansų kontrolę;
tvarko buhalterinius dokumentus: registruoja gaunamas sąskaitas, rengia medžiagų nurašymo ir turto atidavimo naudoti aktus;
koordinuoja seniūnaičių ir išplėstines seniūnaičių sueigose, juose sekretoriauja;
padeda seniūnui organizuoti šventes, minėjimus, renginius;
vykdo kitus Seniūnijos seniūno vienkartinius pavedimus pagal savo kompetenciją.