SPECIALŪS REIKALAVIMAI NAUJOSIOS AKMENĖS MIESTO SENIŪNIJOS ADMINISTRATORIAUS-REFERENTO PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
išmanyti Lietuvos Respublikos darbo kodeksą, Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo įstatymą, kitus Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius vietos savivaldą, piliečių ir kitų asmenų aptarnavimą viešojo administravimo institucijose, gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitos tvarkymą, asmens duomenų apsaugą, darbuotojų pareigybių aprašymo rengimą;
išmanyti Dokumentų rengimo, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles bei teisės aktų rengimo tvarką, sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;
mokėti naudotis Microsoft Office programiniu paketu arba lygiavertėmis programomis.
NAUJOSIOS AKMENĖS MIESTO SENIŪNIJOS ADMINISTRATORIAUS – REFERENTO PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis administratorius-referentas vykdo šias funkcijas:
organizuoja seniūnijoje raštvedybą pagal Dokumentų rengimo taisyklių ir Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių reikalavimus
Registruoja:
seniūnijoje gautą korespondenciją, atlieka jos pirminį tvarkymą, su seniūno rezoliucija atiduoda dokumentus vykdytojams ir kontroliuoja jų vykdymą;
siunčiamąją korespondenciją, tikrina jos įforminimą ir išsiuntimą adresatams;
seniūnijos tarnautojų rengiamus, gaunamus ir siunčiamus raštus bei dokumentus, sutartis, seniūno įsakymus ir kitus dokumentus DVS sistemoje;
seniūnijos gyventojų žodinius ir rašytinius prašymus, skundus ir pareiškimus, kontroliuoja, kad į juos būtų laiku atsakyta
Išduoda gyventojams nustatytas pažymas.
Rengia:
atostogų grafiką, seniūno įsakymų ir kitų dokumentų projektus, derina juos su seniūnijos darbuotojais ir teikia tvirtinti seniūnui;
darbo sutarčių su seniūnijos darbuotojais projektus, pildo jų darbo laiko apskaitos žiniaraščius, formuoja ir tvarko asmens bylas;
darbo sutarčių pagal užimtumo programą dirbančiais žmonėmis projektus, pildo jų darbo laiko apskaitos žiniaraščius, teikia Užimtumo tarnybai prie LR SADM reikalingus dokumentus;
pildo visuomenei naudingos veiklos atlikimo sutartis ir nukreipia asmenis atlikti visuomenei naudingą veiklą į įstaigas ar organizacijas;
seniūnijos suvestinę bylų nomenklatūrą ir perduoda bylas archyvui.
Atlieka gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitos tvarkymo funkciją seniūnijoje.
Daugina dokumentus, priima ir perduoda seniūnui ir kitiems seniūnijos darbuotojams gautą informaciją telefonu.
Informuoja seniūnijos darbuotojus apie ruošiamus pasitarimus, supažindina juos su darbotvarke.
Užtikrina seniūnijos antspaudų, spaudų ir su jo kompetencija susijusių dokumentų saugumą.
Rengia Naujosios Akmenės miesto seniūnijos darbuotojų pareigybių aprašymų projektus, keitimus ar papildymus;
Registruoja gaunamas sąskaitas į DVS sistemą, rengia nurašomų medžiagų ir turto perdavimo aktus
teikia informaciją, reikalingą seniūnijos veiklos ataskaitoms, dalyvauja rengiant seniūnijos veiklos planus, renka, kaupia ir sistemina seniūnijos veiklai reikalingus duomenis pagal savo kompetenciją.
Atlieka kitus seniūno pavedimus pagal savo kompetenciją.