Aušra Gedutienė

Vedėjas

                                                                                                          PATVIRTINTA 
Akmenės rajono savivaldybės administracijos
direktoriaus 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr.A-365

AKMENĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS BUHALTERINĖS APSKAITOS SKYRIAUS VEDĖJO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

                                                                                                            I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

  1. Pareigybės lygmuo – skyriaus (biuro, tarnybos) vadovas (V lygmuo).
  2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus savivaldybės administracijos direktoriui.

                                                                                                            II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

  1. Veiklos planavimas.
  2. Finansų valdymas.

                                                                                                            III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

  1. Skyriaus veiklos planavimas, organizavimas.
  2. Finansų valdymas ir apskaita.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

  1. Įstaigos vadovui pavedus atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
  2. Konsultuoja su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
  3. Priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.
  4. Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
  5. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimui arba prireikus apdoroja struktūrinio padalinio veiklai vykdyti aktualią informaciją.
  6. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklų vykdymui arba prireikus vykdo struktūrinio padalinio veiklas.
  7. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimui ir teikimui arba prireikus rengia ir teikia su struktūrinio padalinio veikla susijusią informaciją.
  8. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimui arba prireikus rengia su struktūrinio padalinio veikla susijusius dokumentus.
  9. Valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
  1. Vizuoja, derina arba pasirašo apskaitos dokumentus, sutartis, sąskaitas faktūras, pažymas, ataskaitas ir kitus dokumentus, antru parašu mokėjimo nurodymus bankų informacinėse sistemose. Rengia Savivaldybės valdymo ir pagrindinių funkcijų vykdymo programą.
  2. Vykdo išankstinę ir einamąją finansų kontrolę. Tvirtina , kad ūkinė operacija yra teisėta, dokumentai tinkamai pateikti. Grąžina ūkinės operacijos dokumentus atsakingam asmeniui, nurodydama priežastį bei apie tai informuoja Administracijos direktorių.
  3. Kontroliuoja ir analizuoja programų sąmatų vykdymą, ar laiku ir visiškai padengiamos mokėtinos sumos kreditoriams, ar išieškomos gautinos sumos iš Savivaldybės administracijos skolininkų, ar teisingai ir laiku išrašomi apskaitos dokumentai, ar juose nurodomi duomenys tikslūs.
  4. Sudaro Savivaldybės administracijos registrą „Didžioji knyga", Savivaldybės administracijos finansinių ir biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinius ir juos pateikia Finansų ir biudžeto valdymo skyriui,.
  5. Užtikrina, kad laiku ir tinkamai užregistruotos visos buhalterinės apskaitos operacijos ir ūkiniai įvykiai, susiję su turtu, Savivaldybės administracijos mokėtinomis ir gautinomis sumomis, finansavimo sumomis ir pajamomis bei sąnaudomis.
  6. Reikalauja iš atsakingų Savivaldybės administracijos darbuotojų raštiškų ir žodinių paaiškinimų, dokumentų, reikalingų ūkinių operacijų teisėtumui pagrįsti ir išankstinei kontrolei atlikti, kopijų, tikrina visus dokumentus, susijusius su prisiimamais įsipareigojimais ir atliekamais mokėjimais.
  1. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

  1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

23.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

23.2. studijų kryptis – ekonomika (arba);

23.3. studijų kryptis – finansai (arba);

23.4. studijų kryptis – apskaita (arba);

23.5. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);

arba:

23.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

23.7. darbo patirtis – buhalterinės apskaitos tvarkymo patirtis;

23.8. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 5 metai;

arba:

23.9. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

23.10. darbo patirtis – finansų, ekonomikos, teisės, audito arba kontrolės srityse;

23.11. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 5 metai.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

  1. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:

24.1. komunikacija – 4;

24.2. analizė ir pagrindimas – 5;

24.3. patikimumas ir atsakingumas – 4;

24.4. organizuotumas – 4;

24.5. vertės visuomenei kūrimas – 4.

  1. Vadybinės ir lyderystės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:

25.1. lyderystė – 4;

25.2. veiklos valdymas – 4;

25.3. strateginis požiūris – 4.

  1. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:

26.1. informacijos valdymas – 5.

  1. Profesinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:

27.1. finansų valdymas ir apskaita – 5;

27.2. veiklos planavimas – 4.