Živilė Bertašienė

Vedėjas

PATVIRTINTA
Akmenės rajono savivaldybės administracijos direktoriaus
2024 m. vasario 23 d. įsakymu Nr. A-123

AKMENĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS TEISĖS, TERITORIJŲ PLANAVIMO IR ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS VEDĖJO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

  1. Pareigybės lygmuo – V pareigybės lygmuo.
  2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus Savivaldybės administracijos direktoriui.

II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS

  1. Pagalba valstybės ar vietos valdžią įgyvendinantiems asmenims atliekant jiems nustatytas funkcijas, išskyrus vidaus administravimo funkcijas, kaip jos apibrėžtos Viešojo administravimo įstatyme (atstovavimas teismuose ir (ar) išankstinio ginčų nagrinėjimo ne teismo tvarka institucijose).
  2. Teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.
  3. Administracinių sprendimų priėmimas.

III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

  1. Atstovavimas teismuose ir (ar) išankstinio ginčų nagrinėjimo ne teismo tvarka institucijose.
  2. Teisėtumo užtikrinimas Savivaldybės institucijų ir Savivaldybės administracijos veikloje ir personalo valdyme.
  3. Teritorijų ir žemėtvarkos planavimas, architektūra, žemės tvarkymas, žemės administravimas, adresų suteikimas, paveldosauga.

IV SKYRIUS
FUNKCIJOS

  1. Įstaigos vadovo pavedimu atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
  2. Konsultuoja su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
  3. Priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.
  4. Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
  5. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklų vykdymui arba prireikus vykdo struktūrinio padalinio veiklas.
  6. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimui ir teikimui arba prireikus rengia ir teikia su struktūrinio padalinio veikla susijusią informaciją.
  7. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimui arba prireikus rengia su struktūrinio padalinio veikla susijusius dokumentus.
  8. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimui arba prireikus apdoroja struktūrinio padalinio veiklai vykdyti aktualią informaciją.
  9. Valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
  10. Organizuoja atstovavimą ar atstovauja Savivaldybės institucijų ir Administracijos interesams teismuose ir kitose institucijose, įstaigose bei organizacijose ar koordinuoja tokį atstovavimą, rengia, valdo procesinius ir kitus dokumentus ar prireikus koordinuoja šių dokumentų rengimą, derina kitų Savivaldybės administracijos padalinių parengtus procesinius ir kitus dokumentus.
  11. Organizuoja, koordinuoja ir prižiūri Savivaldybei ir Savivaldybės administracijai priskirtų teritorijų planavimo, žemėtvarkos, žemės tvarkymo ir administravimo, geodezijos ir kartografijos, architektūros ir nekilnojamojo kultūros paveldo apsaugos srityse funkcijų vykdymą, administracinių paslaugų teikimą ir atitinkamų registrų tvarkymą.
  12. Padeda Administracijos direktoriui formuoti bei įgyvendinti personalo valdymo politiką žmogiškųjų išteklių valdymo ir su tuo susijusiuose procesuose, organizuoja ir koordinuoja Administracijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, Savivaldybės biudžetinių įstaigų ir viešųjų įstaigų bei Savivaldybės valdomų įmonių vadovų administravimo veiklas.
  13. Derina, rengia Savivaldybės tarybos sprendimų ir kitus teisės aktų projektus, teisines išvadas, prižiūri ir teikia pastabas, pasiūlymus dėl teisės aktų bei sutarčių teisėtumo, jų įgyvendinimo ir vykdymo kontrolės organizavimo. Koordinuoja skundų, prašymų, kitų sudėtingų teisinių klausimų nagrinėjimą, rengia, nagrinėja skundus, prašymus, sudėtingus teisinius klausimus.
  14. Stebi Lietuvos Respublikos įstatymų, Vyriausybės nutarimų ir kitų teisės aktų kaitą, analizuoja ir teikia pasiūlymus dėl galiojančių Savivaldybės institucijų teisės aktų priėmimo, keitimo, papildymo. Pagal kompetenciją rengia ir teikia duomenis, reikalingus strateginiams plėtros ir veiklos planams, sudaro Skyriaus veiklos planą, organizuoja jo įgyvendinimą, rengia ataskaitas apie jo įvykdymą.
  15. Užtikrina Skyriaus veiklos organizavimą ir planavimą, dalyvauja Administracijos direktoriaus įsakymais, mero potvarkiais sudarytų komisijų, darbo grupių darbe, atlieka jų pavestas užduotis, kad būtų įgyvendinti šioms komisijoms, darbo grupėms suformuluoti uždaviniai. Organizuoja darbo grupių, komisijų darbą su Skyriaus veikla susijusiais klausimais. Atlieka kasmetinį Poskyrio vedėjų vertinimą.
  16. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

  1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

25.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

25.2. studijų kryptis – teisė;

arba:

25.3. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

25.4. darbo patirtis – teisės srityje;

25.5. darbo patirties trukmė – 5 metai.

VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS

  1. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:

26.1. vertės visuomenei kūrimas – 4;

26.2. organizuotumas – 4;

26.3. patikimumas ir atsakingumas – 4;

26.4. analizė ir pagrindimas – 4;

26.5. komunikacija – 4.

  1. Vadybinės ir lyderystės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:

27.1. strateginis požiūris – 4;

27.2. veiklos valdymas – 4;

27.3. lyderystė – 4.

  1. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:

28.1. kontrolės ir priežiūros proceso valdymas – 4.

  1. Profesinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:

29.1. žmogiškųjų išteklių valdymas – 4;

29.2. teisės išmanymas – 4.