Apie Savivaldybės interneto puslapį
![]()
Informacija apie Akmenės rajono savivaldybės interneto puslapį
Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.
Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku suprasti įprastus tekstus.
Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.
Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.
|
© Europos lengvai suprantamos kalbos logotipas. Daugiau informacijos rasite čia: |
![]() |
Kas yra parašyta Akmenės rajono savivaldybės interneto puslapyje? Savivaldybės interneto puslapyje yra parašyta informacija apie:
|
![]() |
Savivaldybės interneto puslapyje informacija yra parašyta keliomis kalbomis Savivaldybės interneto puslapyje informacija yra parašyta:
Visa informacija parašyta lietuvių kalba.
Svarbiausia informacija parašytair anglų kalba.
Svarbiausia informacija parašyta ir latvių kalba.
Svarbiausia informacija parašyta ir ukrainiečių kalba. |
![]() |
Kalbą galite pasirinkti interneto puslapio viršuje. |
![]() |
Savivaldybės interneto puslapyje svarbiausia informacija yra parašyta ir lengvai suprantama kalba. Jeigu norite skaityti informaciją lengvai suprantama kalba, paspauskite mėlyną skaitančio žmogaus ženklą. Tai yra lengvai suprantamos kalbos simbolis. |
![]() |
Skaitančio žmogaus ženklą rasite interneto puslapio viršuje. |
|
Kokią informaciją galiu rasti Savivaldybės interneto puslapyje? Informacija apie Savivaldybę interneto puslapyje yra suskirstyta į skyrius. Interneto puslapyje yra daug skyrių ir daug skirtingos informacijos. Šiame tekste yra parašyta apie 7 pagrindinius skyrius, kuriuos galite rasti mūsų interneto puslapyje. Šių skyrių pavadinimai yra:
|
|
|
Kokie skyriai yra Savivaldybės interneto puslapyje? Savivaldybės interneto puslapyje yra 7 labai svarbūs skyriai. |
|
![]() |
Pirmas skyrius yra Savivaldybė. Pavyzdžiui, tai yra informacija apie:
|
![]() |
Puslapio kairėje pusėje yra langelis, kuris vadinasi Užduoti klausimą (DUK). DUK yra dažniausiai užduodami klausimai. Langelyje yra parašyti atsakymai į klausimus apie Savivaldybę, kuriuos dažniausiai užduoda žmonės.
Klausimą galite užduoti ir Jūs. |
![]() |
Antras skyrius yra Meras ir taryba. Šiame skyriuje yra parašyta informacija apie:
|
![]() |
Trečias skyrius yra Gyventojui. Šiame skyriuje yra parašyta informacija, kuri reikalinga Akmenės rajono gyventojams. |
![]() |
Ketvirtas skyrius yra Verslui. Šiame skyriuje yra parašyta informacija žmonėms, kurie turi savo verslą. Verslas yra tai, ką žmonės daro, kai nori sukurti darbo vietą sau arba kitiems. Pavyzdžiui, turi savo kavinę Savivaldybėje. |
![]() |
Penktas skyrius yra Svečiui. Skyriuje Svečiui galite surasti informaciją, kuri reikalinga atvykus į Akmenės rajoną. Pavyzdžiui:
|
![]() |
Šeštas skyrius yra Asociacijai. Šiame skyriuje yra parašyta informacija apie Akmenės rajone dirbančias organizacijas su visais žmonėmis, pavyzdžiui:
|
![]() |
Septintas skyrius yra Klientų registracija. Šiame skyriuje galite
Pavyzdžiui, galite užsiregistruoti:
|
|
Teksto originalą parengė Akmenės rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus Tekstą vertino: Dalia Keperšaitė. Iliustracijų šaltiniai:
|
|















