easy read easy read
easy read easy read

Parama Maisto produktais

Kas yra socialinės kortelės? Ir kaip jomis naudotis?

Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.

Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku suprasti įprastus tekstus.

Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.

Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.

© Europos lengvai suprantamos kalbos logotipas.

Daugiau informacijos rasite čia:

https://www.inclusion-europe.eu/easy-to-read/

Nuo 2024 metų sausio 1 dienos Lietuvoje atsirado socialinės kortelės. 

Socialinė kortelė yra tokia kortelė, kuria galite mokėti už prekes.

Šios prekės gali būti, pavyzdžiui:

  • mėsa,
  • daržovės.

Jeigu Jūs turėsite socialinę kortelę, Jūs galėsite:

  • pasirinkti, ką norite nusipirkti,
  • pirkti prekes, kada Jums bus patogu.

Kaip Jūs galite gauti socialinę kortelę?

Jeigu norite gauti socialinę kortelę, Jūs turite kreiptis į:

  • savo miesto seniūniją arba
  • savo kaimo seniūniją.

Ten dirba žmonės, kurie Jums padės gauti socialinę kortelę.

Kiekvienas rajonas yra suskirstytas į seniūnijas.

Viena seniūnija gali būti, pavyzdžiui:

  • vienas kaimas,
  • keli kaimai.
 

Kokios seniūnijos yra Akmenės rajone?

Kur skambinti dėl socialinės kortelės gavimo?

Kur reikia atvykti dėl socialinės kortelės gavimo?

Jeigu norite gauti socialinę kortelę, Jūs turite atvykti į savo seniūniją.
Jūs galite atvykti į šias seniūnijas:

 

Naujosios Akmenės seniūnija

Ši seniūnija yra L. Petravičiaus aikštėje 2, Naujojoje Akmenėje.

Kai atvyksite eikite į 107 kabinetą.

Jeigu turite klausimų, skambinkite telefono numeriais:

  • 0 425 59743,
  • 0 425 59785.

Akmenės seniūnija

Ši seniūnija yra Sodo gatvėje 5, Akmenėje.

Jeigu turite klausimų, skambinkite telefono numeriu:

  • 0 425 59741.
 

Ventos seniūnija

Ši seniūnija yra Bausko gatvėje 11, Ventoje.

Jeigu turite klausimų, skambinkite telefono numeriu:

  • 0 425 39225.

Papilės seniūnija

Ši seniūnija yra Jono Basanavičiaus aikštėje 22A, Papilėje.

Jeigu turite klausimų, skambinkite telefono numeriu:

  • 0 425 59784.

Kruopių seniūnija

Ši seniūnija yra Vytauto Didžiojo gatvėje 4, Kruopiuose.

Jeigu turite klausimu skambinkite telefono numeriu:

  • 0 425 43736.

Kas gali gauti socialinę kortelę?

Socialinę kortelę gali gauti žmonės, kurie per mėnesį gauna ne daugiau nei 235,50 euro.

Jeigu norite sužinoti daugiau informacijos apie tai, kas gali gauti socialinę kortelę,
galite paspausti mėlyną nuorodą:

https://socmin.lrv.lt/lt/naujienos/nepasiturintys-gyventojai-turintys-socialines-korteles-patys-spres-kokius-maisto-produktus-pirkti/

Kur ir kada galite atsiimti socialinę kortelę?

Jeigu norite gauti socialinę kortelę, Jums reikės parašyti prašymą.

Prašymas yra dokumentas, kurį reikia pasirašyti.
Kai parašysite prašymą, darbuotojas Jums praneš:

  • kur ir
  • kada

galėsite pasiimti socialinę kortelę.

Jei Jums reikalinga pagalba pildyti prašymą, Jums padės socialinis darbuotojas.

Kada į socialines korteles bus pervedami pinigai?

Pinigai į socialinę kortelę Jums bus pervedami 4 kartus per metus:

  • kovo 15 dieną,
  • birželio 14 dieną,
  • rugsėjo 15 dieną,
  • gruodžio 15 dieną.

Socialine kortele žmonės galėjo pradėti naudotis nuo 2024 metų kovo 15 dienos. 

Tai reiškia, kad socialinės kortelės jau veikia visoje Lietuvoje.

Teksto originalą parengė 

Akmenės rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus Paslaugų poskyrio
Asmenų su negalia reikalų koordinatorė Monika Balytė-Levickė.

Tekstą vertino: Aurelijus Krupavičius.
Teksto vertinimą koordinavo: Viktorija Pilibaitienė.

Atgal
easy read easy read